wtorek, 27 września 2011

Nieustające wakacje!


Odrywam się na chwilę od mojej ulubionej wakacyjnej rozrywki, czyli oglądania co raz od nowa filmów Jarmusha i zabieram się do stworzenia naszej pierwszej akcji!!!
A wymyśliłam ją dlatego, że:
Jest już jesień na całego! Ja dopiero co wróciłam z wakacji, ale pewnie niektórzy zdążyli już o nich zapomnieć. Dlatego proponuję pogrzebać w stosach zakurzonych suwenirów w poszukiwaniu karteczek z przepisami i przejrzeć foldery pełne zdjęć, próbując natrafić na te, na których uchwycony został chociaż fragment talerza ze smażoną flądrą:) Przywoływanie wakacyjnych wspomnień i związanych z nimi kulinarnych inspiracji powinno pomóc w ociepleniu tej jesieni!
Czekamy na cudowny powrót lata!
Jeśli o mnie chodzi, to zabieram się do stworzenia słynnego portugalskiego deseru...
PS. Banerem akcji jest pocztówka, którą otrzymałam od J. z Grecji:)
PS2: Nie udaje mi się utworzyć akcji ani na durszlaku, ani na mikserze kulinarnym. Podaję więc link do akcji kulinarnych, ale i tam spotkała mnie niespodzianka. Nie załadowało się zdjęcie na baner akcji. Ale trudno... Zapraszamy na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz